Presse

Kontakt og materiale

Det Blå Danmark - Logo

 

Vi udtaler sig om følgende emner:

  • Hvorfor behov for rekruttering af unge til de maritime erhverv (Det Blå Danmark)?
  • Hvordan arbejder World Careers for at rekruttere unge til Det Blå Danmark?
  • Hvordan rekrutterer man unge til uddannelser og erhverv via Sociale Medier, kampagner og events?
  • Hvilken effekt har World Careers på Det Blå Danmark?

Vi udtaler os ikke om politiske emner.

World Careers kampagnen laves på vegne af hele Det Blå Danmark, administreret af rederiforeningen og finansieret af fonde.

WorldCareers i medierne 2017
Image of Anne Bay Riisager Anne Bay Riisager Kampagneleder

T: +45 33 11 40 88
M: abr@shipowners.dk
Linkedin

Læs mere om Anne

Alder: 38 år

Baggrund: 15 års erfaring med employer branding

Medieerfaring: Anne er god til både båndede og live interviews. Hun leverer cut to the chase citater og udvider gerne til længere sekvenser, hvis behov.

Se Anne i TV-interview her

Hør Anne i radio-interview her (13 minutter inde i programmet)

Læs mere om Annes ekspertområde:
http://www.bruun-partnere.dk/de-3-bedste-rad-til-andre-kampagneledere/

Annes viden er baseret på fem års arbejde som kampagneleder i World Careers. Kampagnens aktiviteter tager stort set altid udgangspunkt i data indsamlet blandt virksomheder og uddannelsessteder i Det Blå Danmark eller fra kvantitative og kvalitative undersøgelser.